perjantai 1. maaliskuuta 2019

Pedagoginen suunnittelutehtävä






- sulautuvan oppimisen toteutusmalli
Teimme kaksi erilaista versiota, jossa toteutetaan jokin pedagoginen verkkoprojekti. Yläpuolella lopullinen, luennolla esitelty versio, missä toteutettiin oppilaiden, vanhempien ja huoltajien kesken liikuntapäivä. Alempana esimerkki siitä, miten verkkoympäristöjä voisi hyödyntää kodin ja koulun välisen yhteistyön parantamisessa läpi vuoden jatkuvana projektina. 

--------------------------------------------------


”LIVE”: Luokkalive (esim. instagram, facebook, youtube, skype..). Kamera luokassa ja kuvataan yksi oppitunti viikolla. Oppilaat eivät tiedä millä tunnilla kuvataan. Vanhemmat voivat katsoa liveä ja oppia siitä, miten oppilaiden koulupäivät menevät/miten koulussa toimitaan.


ITSENÄINEN TOIMINTA (videotutoriaalit/podcastit tms.): luokan uutiset/luokan blogi/luokan nettisivut: kirjoitetaan viikoittain miten koulussa menee ja mitä ollaan tehty. Läksyjen ilmoittaminen samassa paikassa. Kanava, missä myös opettaja voi tiedottaa tulevista tapahtumista tms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti